För du igen, jag som skulle vara så fri, vara den som skiter i.

om ditt hjärta liksom trillar ur & går sönder på ett trägolv hoppas jag att du har vänner som stina & sofia. som dricker sig fulla, dansar, ramlar, sjunger & röker i fönstret med dig. vinglar till & från ågatan bara för att köpa kebab. Jag hoppas att du har en vän som trots att ni inte pratat på flera veckor smsar & frågar hur du mår. Jag håller även tummarna för att du ska få gå på ettårskalas för en snaskig bebba med orange hår & klarblå ögon. kanske också att du ser det där how i met your mother avsnittet & förstår att du inte är ensam om att vara flyförbannad på dig själv för att du lät någon såra dig.



Jag hoppas också att den vän du alltid håller i när det blåser, inte befinner sig utomlands & att den som är bäst på att säga det ordnar sig inte spelar squash i en annan stad. Fast egentligen hoppas jag väl mest av allt på att ditt hjärta inte gått sönder alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0