Nej ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör.

jag ljuger bra. till & med så bra att jag tror på det själv. men man skriver inte i ett cv att man är världens största fegis, man gör inte det. inte heller skriver man "jag suger" fast det tycker man att man gör, mest hela tiden.

det är en timma sedan jag tvingade mig upp ur sängen & nu skiter jag i det här. i allt. i mig. drar ner persiennerna. stänger ut allt. stänger in mig. världens största fegis ger upp innan det ens knappt börjat & ingen är förvånad.     


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte världens största fegis! Berätta då för mig hur du vågat ta steget ut i världen flera gånger om, hur du vågar vara den som skriver fina & uppmuntrande kommentarer i andras bloggar & hur du vågar trotsa dina drömmar & flytta tillbaka till den där staden du alltid har hatat. Tro mig, Du är inte världens störta fegis!

2011-10-19 @ 14:11:26
URL: http://maliinc.webblogg.se/
Postat av: Ralf

Finaste vännen. Jag vet att det känns åt helvete emellanåt, oavsett vad jag säger, men jag vill bara att du ska veta att JAG tror på dig. Hur cheesy det än låter.

2011-10-19 @ 18:27:36
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: Tovetott

Jag tror också på dej! I alla lägen.

2011-10-25 @ 13:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0