om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila?

mina vänner, mitt käraste pannkakshjärta. stina sa igår att det är tur att hon har en vän som mig som alltid bjuder på lite dramatik i vardagen, calle smsade imorse & kallade mig störd & johan sa "men då kan du följa med calle & hämta oss." Med detta sagt så - jag flyttar hem. nu. idag. klockan tio i nio kommer jag kalla mig linköpingsbo igen.

trots att jag har fått panikpacka, prata hur mycket som helst med en röst som svikit mig (sofia frågade om jag var full & studievägledaren började lite lätt skratta), krånglat till alltsammans så säger magen att JA men jo, JA, jo jo, ja JA! - jag är på rätt spår nu & gladare än på mycket mycket länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0