Hjärter Dam bara lev & sjung, sjung en psalm för Hjärter Kung.

vet ni - det är inte bara jag & pannkakshjärtat som firar tre år tillsammans just idag. det finns två andra, som på just den här dagen bestämde att jo, vi ska nog hänga ihop du & jag. lycklig över det är det inte bara dem som är. jag är med glad, inte bara för att jag alltid känner mig välkommen i deras hem & för att de är festfixarna med stort f utan också för att det betyder att en av mina bästa vänner får känna kärlek. & jag är inte vännen som är sen att jubla över det. 

så ger de en liten människa som mig hopp om att någonstans långt långt långt därframme finns det lite kärlek sparat för mig med. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0