börja om igen.

gillar det här med att min tillfälliga handledare på arbetsförmedlingen inte tyckte om min mejladress (borde kanske byta till jagärenväldigtnormal&trevligmä[email protected]) men visst, det var ändå lite fint när han berättade att han med hade författardrömmar som låg & dammade. fast nästan mest av allt gillar jag att direkt efter arbetsförmedlingen tog jag svängen förbi glasbanken.

& så efter att ha åkt fyra timmar neråt igår. sedan fyra timmar tillbaka, åker jag idag för omväxlingsskull ungefär två timmar uppåt istället. för johan & hans elin kommer hem & jag ska vara medhämtare, underhållare samt ha ansvar för bil-förfesten (det ryktas att jag har erfarenhet utav sådant.)    

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh, bilförfest... :)

2011-10-29 @ 00:22:21
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: tove

bilförfester kan aldrig bli fel! och man blir garanterat kanakas, vare sej man sitter vid ratten eller inte...

2011-10-29 @ 19:45:45
Postat av: Fridolin

mwah, är mest bara tvungen att instämma ;)

2011-10-30 @ 23:45:21
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0