När man var liten föll man jämt men nu ska det vara så jävla hemskt.

jag har skämts idag. över mig själv. över att jag inte klarar av det här. över att jag inte förstod någonting av tenta-frågorna. över att jag nästan-grät på spårvagnen (för vem gråter för att man inte klarar en tenta?) över att jag sviker mina drömmar. över att jag är en sådan som ger upp. jag har skämts över mig själv & sen skämts för att jag skäms.  

sen hamnar jag här. med en värld som tycks skrika mig rakt i ansiktet "vad vill du nu?"  


Kommentarer
Postat av: Ralf

Grejen med drömmar är att de försvinner aldrig - du har all tid i världen på dig att uppfylla dem. Allt behöver inte hända nununu. Ta det lugnt och känn efter vad du vill i hjärtat. <3

2011-10-05 @ 19:11:13
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0