hela världen är så underbar om man är korkad, tom & glad.

det finns anledningar till att jag borde krypa ner under täcket nu. fast samtidigt finns det anledningar att låta bli. som att regnet bildar droppar på mina fönsterrutor, som att melissa horn skivan snurrar i spelaren & almenacka behöver fyllas i. & som så att det är nödvändigt att stanna upp efter en helg som den här, tänka hur förbannat bra den varit, hur mycket oftare man egentligen borde tokdansa, vilken grym stad göteborg faktiskt är & hur bra vi freestylade, jag, sofia & elin.

jo snart är det måndag igen, fast inte riktigt än.


Kommentarer
Postat av: Ralf

Om du behöver muntras upp (och det behöver vi alla då och då) så kan du kika in på hejsonja.se En humorblogg som jag hittade häromdan, hon är riktigt störd :P (På ett bra sätt. Såklart)

2011-09-19 @ 17:18:46
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0