du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha.

var sitter avstängningsknappen? var hittar jag strömbrytaren? vem kan skruva bort den där delen som gör att jag fortsätter med att få en känsla för någon. som gör att det gör såhär ont. igen.

för jag har ärligt talat tröttnat nu. jag är redan mil bort vid första pirret i magtrakten. slår bort den som försöker komma nära. jag springer som en galning. lägger benen på ryggen. jag kutar. jag blundar. jag är aldrig ens riktigt där.

varför hamnar jag då här? med den där jävla värken i bröstkorgen. det är ju det enda jag vill slippa. jag vet att jag kanske missar någonting & jag accepterar det. ja, jag skiter i kärlek. ska jag skriva det på en kartongbit & hänga runt halsen? för jag vill inte att det ska göra såhär ont något mer, det är det enda jag begär. så vad krävs? var måste jag skriva under? vem skruvar loss problemet? var köper jag nyckeln? hur trycker jag på off?


Kommentarer
Postat av: F

<3



du kan det här med att sätta ord på saker.

2011-09-09 @ 00:55:46
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0