jag tänker fanimig inte missa chansen.

"annars är man bara en liten lort."

jag har varit en feg liten lort, under de flesta timmarna av dygnet, varje dag i veckan. & jag tänker att vara en feg liten lort är helt okej om en vill vara det. om en finner sig i att vara det. om en ändå inte vill göra det där en inte törs. Då är det okej.

men det händer någonting när en faktiskt vill göra de där sakerna. När en utbrister i tv-soffan att det där skulle jag vilja göra varpå människorna runt om en säger det skulle du aldrig våga & en vet att de har rätt. När en pratar & aldrig gör. När en tänker men aldrig törs. När en inte finner sig i att vara en feg liten lort. det är då det slutar vara okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0