orkar inte längre vänta på att imorn blir en bättre dag.

jag finner mig inte i att mitt soundtrack just nu, ofrivilligt, blir gammal sång. vill inte bara acceptera att veronica någonstans i mitt bakhuvudet sjunger att det bara är repetition repetition repetition jämt. ibland hackar sig skivan också & pengabrorsan tar över med du jobbar från midnatt till sju väntar på något bättre dem rör sig från klubb till klubb ingen tänker på dig.

att vänta på något bättre när något bättre inte ens syns längst bort på horisonten. när jag inte ens vet vad något bättre skulle kunna vara. jag vill inte finna mig i det & jag tänker inte göra det heller.

Kommentarer
Postat av: fridolin

vi får tänka små steg kanske, typ tjosan, spara pengar till en maltaresa?



men det kommer banne mig något bättre, och stunder när vi kommer se tillbaka och skratta åt våra repeat-snabbmats-dagar med allt vad det innebär...

2012-05-04 @ 01:30:27
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0