dem kommer aldrig någonsin förstå men det gör mig ingenting för jag har allt jag önskar mig ändå.

varje natt, sedan jag klev ut ur den där porten, har jag tänkt på det. när jag åkt hem i den gröna bilen, vandrat från bussen, cyklat genom vidingsjö. jag har förvånats & sedan skämts över att jag just blivit förvånad. som att jag någonstans, mitt i ilskan, trodde på det han sagt.

jag har de bästa människorna runt omkring mig. jag hade tappat bort det någonstans i det här året, hur fantastiska de faktiskt är. han hade fel för jag skulle aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig någonsin byta dem mot någon. så jag håller med sandra & bestämmer att från&med nu (du) struntar jag i att hitta någon som en måste titta på i smyg bara för att se om det är sant att den sitter kvar, bredvid en. för det som betyder någonting är de som skickar how's your heart doing?-sms. de som sätter på ace ventura. & yrrol. som frågar hur en mår & klarar av att en inte kan svara bra. de som trots mil ifrån ändå försöker vara så nära som det går. de som stannar kvar även fast en är ledsen & inte bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0