Det är över för gott men att inget är för evigt är väl underförstått.

ok. så. jag har suttit här en mindre evighet & försökt att liksom knyta ihop säcken runt den här sommaren & slänga iväg. lägga den på minneshögen. eller hyllan. låta den samla lite damm. jag tror den behöver det. för precis som läkare sa om mina såriga armar idag, så behöver nog den här sommaren bara att jag ska sluta klia. så kommer den att läka fint.

jag föredrar att inte tänka i svart&vitt förutom i kläder. jag tror på gråskalor. att ingenting kan vara totalt shitty rakt igenom. precis som det inte kan vara tvärtemot. & ur den här sommaren har det kommit så mycket ont & så mycket gott i en sådan stor blandning att det är svårt att skilja det åt. för ur någonting ont kom någonting gott som sen gjorde någonting ont som till slut gjorde gott. & så vidare. jag kan fortsätta men jag vill inte mer. jag slutar klia nu. knyter ihop säcken & jag gör det med det här

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0