när dagen gryr så res dig upp & pröva hur det känns.

ikväll känner jag mig lite lite hoppfull. sådär så att jag vet att det kanske kommer att ordna sig. det är hon som släpar mig dit. hon som är lite som min bättre hälft. en sån där som är som jag fast lite lite bättre. hon fyller i mina meningar. hon tar ord ur min mun & lägger i sin. hon talar mina tankar när jag inte ens kan forma dem. hon känner det jag känner. hon tänker det jag tänker. hennes armar är som mina. hennes hjärta lite som mitt (fast vad jag önskar att det inte vore så.)
 
& det finns så många människor jag aldrig skulle gå ett steg för igen men för henne skulle jag göra det miljoner gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0