ingen annan skulle förstå & ingen annan skulle gå en meter för mig - jag behöver dig.

kanske en fortsättning på det här eller bara som så att jag vill skrika ut det, högt högt högt över den här staden, över alla städer jag någonsin varit i & över alla dem jag inte varit i ännu. tatuera in det på kroppen, rakt över bröstkorgen eller över den andra foten, låt det tryckas in i varje ven i varje liten del av mig. tatuera varje kropp som existerar. skriv det på skyltar vid motorvägen, vid avfarterna. tryck det på t-shirtar, annonsera ut det i tidningen, på reklambladen. släpp ner dem i varje brevlåda, varje brevinkast. dela ut flygblad på stan. skriv det i några fler böcker, klottra det på fasaderna & låt mig hojta ut det, skryta om er, så ni & allesammans förstår att

ni är världens bästa

& jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0