Du faller men är uppe på 5, det finns magi i ditt motstånd, ett mirakel i din envishet.

1. stoppa hjärnan i en påse & lämna i hallen. 2. light the fuck up. 3. tala om för dina vänner att du diggar dem så satans mycket. 4. sjung med i carola det är dags att börja tänka om för tiden rinner ut den kanske snart tar slut.  5. & hästpojken & även om livet är för jävligt ibland så kan vi ju lära någonting viktigt av varann. 6. sjung med i allt som låter bra föresten. 7. drick kaffe. 8. låt hjärnan ligga kvar i påsen. 9. listen to your stomach (it's the new heart!) 10. dra kassa skämt & skratta åt dem. 11. skratta åt dem högt. 12. strunta i nyårslöftet du alltid sagt & aldrig höll. 13. ta dig ur din bekväma zon. 14. säg att du älskar dem. 15. ta ett djupt andetag av liv. 16. se 1 & börja om igen.

Kommentarer
Postat av: fridolin

du är bäst.
jag diggar dig satans mycket.
jag älskar dig - och så behövde jag liksom känna efter lite, för att känna hur det kändes, men jo, håller fast vid vad jag skrev.

och, jag tror jag behövde läsa det här.

<3

2012-12-13 @ 23:25:14
URL: http://farfaraway.webblogg.se
Postat av: Ralf

Stina. Det finns en länk jag har tänkt skicka till dig flera gånger, men väntat på "rätt tillfälle". Fast när vet man om ett tillfälle är rätt? Så jag skickar det nu helt enkelt, och jag hoppas att det kan ge dig en liten puff framåt eller åtminstone få dig att ibland tänka "Kom ihåg vad Matilda skickade".
Så, här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=hcFTn2N7EVg
Poängen jag menar är Janitors råd till Elliot. Fast jag hade kollat på hela ändå, för det är ju Scrubs liksom :)
<3

2012-12-18 @ 20:08:59
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback