Men vi kommer aldrig vidare om vi lutar oss tillbaks.

det är mest drömmar & snö inuti mitt huvud nu. & lite förvirring men det hör ju till. så jag kände att det får vara nog nu. jag behöver någonting mer. jag behöver lite verklighet. någonting att ta på om det så bara än så länge är ett pdf-dokument i min mejlinkorg. så jag tog lite av mina hårt ihoparbetade donkenpengar & köpte mig den första festivalbiljetten. & jag känner att skäggbarometer slår i höjden & att fötterna längtar efter att få vicka på sina nakna tår & levern gråter lite & vildhjärtat diggar det & rastlösheten får sig en slägga & kanske, kanske att en skrivare där neråt i landet jublar lite. precis som jag gör just nu!

Kommentarer
Postat av: Ralf

Alltså, jag är så HIMLA glad att du ska följa med!! :D

2012-12-07 @ 14:34:41
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0