Såna som jag behöver vara ifred men klarar inte av nån ensamhet.

jag hänger inte riktigt med. kan inte avgöra om det är måndag, tisdag eller torsdag. har inte ens räknat efter på dagarna. hur många det är kvar till julafton. hur många det är kvar av det här året. jag somnar mitt på dagen & tappar orden likt andra slänger julklappspengar omkring sig. kontosaldot står på 98,17 & på vinflaskan står det relax. jag lyssnar på konstigt mycket hiphop. vad fan händz där liksom? & blandar det med sarah dawn finer. nämner festival i var tredje mening & sover med ett stort gult mjukisdjur som jag kramar om. hårt. tar på mig nostalgitröjorna & jag vågar tala om att ingenting värker. nämner det högt med flit för att det ska gå in i huvudet. det är bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0