jag har inget mer än mina tankar.

ingenting rinner ut bra. det är som att när en tar orden förgivet fastnar dem någonstans i fingertopparna igen. ger blanka fan i att jag behöver dem.

mitt liv handlar om det. & om hur mycket jag avskyr att det existerar kronor på allas konton utom mitt, att det alltid varit så. det handlar om att jag inte ens låter min mamma fylla på mitt kontantkort, om att johan & jag lyssnade på irländsk musik hela kvällen & jag vill så jag spricker. det handlar om att dropkick kommer till fred&kärlek, om att i trysil, vetlanda, borås, stockholm, österrike finns människor jag bara lovar en massa men aldrig håller. det handlar om sedlar & kronor. om att jag är ledsamt trött & hiskeligt förbaskad för att mitt liv måste handla om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0