Ska man förlora eller följa direktiven?

Nej, jag vill inte resa runt i Asien eller hoppa bungyjump i Australien. Inte heller vill jag gå en fyraårig utbildning i en universitetsstad. Jag har ingen längtan efter att någon ska vänta på mig när jag kommer hem eller att få en bula på magen som inte är gjord av glass. jag tycker inte att en solsemester i sommar skulle vara pricken över i:et & jag ser inte det bra i att veta exakt vart jag ska hela tiden. Men för dig så kanske det är det & det får vara så. Det är okej.

Jag gillar att dricka bärs på fredagarna, tokdansa på lördagarna & jag ser en charm i att jag inte vet vad han hette som jag hånglade med sist. Vem vet, jag kanske vill vara solokvist resten av mitt liv? Jag tycker att irland vore fint att besöka medan jag drömmer om nästa tatuering & tågluff. Jag planerar för festival redan på vintern, går omkring med författardrömmen i fickan & för dig kanske det inte är såhär det är & det får vara så. Det är okej.

vi vill inte allesammans åt exakt samma håll, kan vi inte bara komma överens om det? att det får vara så. det är okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0