kom hit & rör om - jag behöver något att skriva om.

mina vänner somnade nog på momangen när de la sig i sina sängar & jag är vaken. lyssnar på some things last a long time om igen & vill inte sova. inte riktigt än. jag tänker att kanske är det dags nu. efter tid som gått då jag gömt undan mig. ifrån allt det som känns.

det kanske är dags att slänga sig in. inte i kärlek (aldrig står stadigt) men in i livet, igen. med kropp, själ & hela skiten. dyka rakt in. stänga av hjärnan & låta någonting annat få ta över ratten. växelspaken. gaspedalen. jag har redan tänkt för tusen år framöver, jag behöver inte tänka mer. ska en börja imorgon? på direkten. börja andas liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0