om varje dag var som denna skulle jag vilja leva i tusen år.

om det blir såhär när en börjar andas liv vill jag aldrig mer lägga av med det. aldrig någonsin igen. då vill jag för alltid spela 90-tals skivor, dansa breakdance & dricka vingelvatten. gapflabba över det faktum att alla dricker på "jag har aldrig sett calles snopp" & bara ramla runt. ramla in i någon för att sedan ramla ifrån. vara galen med andra som inte dömmer dig för det. hakuna matata ut i varje fingerspets. 



så jag lagar gärna fyllemat i ett hus i hjulsbro, drar låga skämt & däckar i calles one piece klockan sex. eller var det sju? för att sedan vakna & försöka avsluta varandras vafan gjorde jag igår - meningar. så säger jag som en nära vän skrev, vi lever livet du & jag - det livet som är bra.

Du vet när allting går bra
& dagen är klar
& livet är som bubbelvin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0