can the child within my heart rise above?

vi skulle kunna vara så bra. du&jag. sådär på det sättet en vill att det kommer funka måste funka nånstans där så finns vår plats. på ett naivt sätt tror jag nog fortfarande det. om jag bara kunde släppa in. om du bara kunde sluta ljuga. fast det är inte sant. jag vet ju att jag andades ut den där hösten. inte för att jag inte älskat utan för att mitt hjärta var slut. det fanns ingenting mer som kunde gå sönder däri. 

& how's your heart now? ingen aning. jag vågar inte känna efter. jag vågar inte låta någonting komma nära. någonting som möjligtvis kan skrapa på dess yta. & då hamnar vi i det här. med att jag vill smsa dig men låter bli. för att jag inte vet vad jag ska säga. för att ingen av oss kan lova den andra någonting. vi kan liksom inte säga med säkerhet att vi är någonting mer än bara nästan lika snygga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0