Det är dags att stirra upp skiten & göra smartare val.

på bussen idag upptäckte jag det. omkring där när jag bytte låt & tittade ut med de för stora solglasögonen på näsan. jag är på god väg att göra det igen. det där jag lovade mig själv att aldrig aldrig aldrig någonsin göra.

ta den enkla vägen, ut. 

jag vill slippa den där obekväma känslan. den som förstör mitt huvud. som sätter sig i magen & ärligt, den är enkel att bli av med. men vad blir jag då? jo, en feg liten lort & av allt i hela världen vill jag inte förbli det. jag vill inte vara en sådan som ger upp när det blir jobbigt. som inte räcker längre än sina 160 centimeter i höjd.

så jag byter låt. en kan kalla det att ta tjuren vid hornen.
jag nynnar vinden blåser hårt emot din kappa men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen.

Kommentarer
Postat av: från-en-kattkvinna-till-en-annan

Du har en fantastisk blogg. Och jag saknar dig.

2012-03-02 @ 20:56:03
URL: http://llouisecarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0