& I don't know what you want from me.

hur kan en person efter fem minuter konstatera att du är en sådan människa som går mycket upp&ner? varför bevisar sig aldrig människor vara bättre? hur hamnade vi ofrivilligt i samma båt, jag & mina hjärtan? varför slösade jag år på att tycka du förtjänade någon bättre än mig?

hur hamnade jag här? vad är det som skrämmer människor så in i den med söndagskvällar? när slutade de att skrämma mig? hur tänkte något någon vad som helst med det här egentligen? hon som har redan feta problem med att låta människor komma nära - vi försvårar lite till. hur kan jag förstå dig?

ska jag börja om nu?   

I don't want to fight you
I don't want to leave you
I don't want your lies now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0