jobbar från midnatt till sju - dom rör sig från klubb till klubb.

igårnatt luktade det sommar. jag ryggade inte ens tillbaka när jag öppnade dörren trots att jag hade glömt jackan hemma. hos lisa var det stjärnklart & av bara endast den anledningen kan jag flytta ut på landet. i stan syns aldrig stjärnorna.



på tal om lisa försöker jag greppa att mina köpa-ut-dagar i stort sett är förbi. jag tror att hon försöker göra det samma. de dagarnas slut firades i lördags, i trean i vidingsjö, med en nykter mig men desto fullare vänner. kan trots allt konstatera, trots frånvarande fylla, att mellanfest är grejen, att det finns en bäst före tid för hur länge en kan umgås med fulla människor & huvudbonader är vårt ultimata partytrick.

på tal om nykterhet. tyck inte synd om superfestarn för det. hon fick sina sura drinkar på favoritklubben iallafall. 



på tal om favoritklubben. mustasch befann sig i samma lokaler som mig i fredagsnatt. jag skulle försöka hajpa detta men det mesta svar jag fick var vem är det? smsade tjurigt matilda som förstod exakt!

på tal om matilda. & skrivarna. jag hade världens bästa helg i stockholm även om det var som att lämna dem sådär smärtsamt, ännu en gång.

på tal om keso (som matilda skulle sagt) att sova på saken är faktiskt mycket bättre än en faktiskt tror.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0