Tillbaks i gamla vanor när du hörde av dig igen & jag ställer inte frågan men vad ville du egentligen?

små glimtar av liv. eller bara andning.



lisa sa - jag vill göra slut med mig själv. det vill jag med. säga vi har haft en fin tid & det är inte du det är jag (fast det är du, bara du) men vi kan väl vara vänner? & sen börja om. som den jag vill vara innerst inne. som den jag hela tiden strävar emot att få bli. 



välbehövlig kaffe. & mamma-tid, mamma-tankar, mamma-ord & mamma-tystnad för hon tjuvtittar på någon. för första gången på länge länge nickar hon istället för att skaka på huvudet & jag älskarhatar att det betyder hela världen för mig vad hon tycker. vad dem tycker.



jag hamnar i nederkanten av sängen igen. när du är för trött för att prata om det & jag vill prata lite till. lite till så kanske det löser sig. precis som att om jag tänker lite till så kommer jag att lösa det. men det löser sig aldrig & det känns som vi bara snabbspolar oss igen. i någon smärtsam jävla repris för att vi är för dumma i huvudet för att ta oss ut. för att inse faktan.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0