Du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen.

jag tystnar här. fladdrar iväg någon annanstans hela tiden. skyller på min rastlöshet som river i mig. för det gör den & det är svårt att stå emot. att säga stopp nej vänta hallå - det skulle ju glidas lite nu. borde försöka skilja mellan att säga nej & tacka ja. borde försöka lugna ner. lunka lite. övar på att gå sakta med j. vi klarar det halvdant.

jag har svårt att acceptera den ljumma mellanmjölk vardagen. att låta saker vara helt okej & jag kan inte spatsera. jag måste gå fort. eller trampa pedalerna fort. hinna med allt som ska hinnas. fast samtidigt vet jag inte vad jag stressar till. vad det är som är så viktigt därframme som gör att jag måste dit. på direkten. 

ingen lösning men ett spår
inte ja men inte nej
inte bra men helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0