men hoppet föds i handling, det vet jag att du vet.

jag har lyssnat alldeles för pinsamt många gånger på listen med beyoncé. efter det har jag tittat på glee, som jag äntligen fick låna av mitt L, & ätit upp det sista ur min ben&jerryglass. ja jag erkänner så töntigt lycklig blir jag av det. av att bara vara. & nu vill jag inte gå & lägga mig. fast jag, som alltid, borde göra det.

men nu kör jag, ok? nu tar jag över ratten i bilen på motorvägen. & ibland kommer jag brumma i 20 kilometer & ibland kommer jag att trycka gaspedalen i botten med mina barfota fötter. glömma bort var bromsen sitter. kanske ibland att jag lägger mig i mitten runt 50 eller kanske håller hastighetsgränsen. 

när ni läser det här är det fredag & nästintill helg & det enda jag vill att ni ska veta är att jag kommer inte, under några som helst omständigheter, ge bort förarsätet igen. hör ni det? nu kör jag. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Go pancakeheart, go! Kör i vind som man säger.

Snart är det du & jag. (och Johan!) <3

2012-05-25 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0