om du letar efter nån som säger mitt på ljusa dan "jag är lycklig med dig" (då ska du inte välja mig.)

skyll allt på mig så skyller jag på hjärtat.

det där som ursinnigt bankar i mig. som får mig att löpa tills magen värker. som aldrig nöjer sig. som alltid vill vidare. som tillåter sig att falla men aldrig tillräckligt mycket för att vara nog. som vill ha allt den inte kan få & tröttnar när den får det. som aldrig någonsin låter människor få se hur smutsigt det egentligen är.

skyll på mig om det där närhetsproblemet. det där med att jag kan säga att jag älskar dig & sen aldrig säga det igen. det där med att du aldrig kan lita på mig. aldrig räkna med mig. aldrig någonsin veta att jag kommer vara kvar när du vaknar. att jag kan ringa dig vid tre på natten & inte tre på dan. att jag är en fuck up

så skyller jag allt på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0