gud uppfinn nått nytt som gör det lätt att hålla ut nått för dem som väntar, dem som orkar vänta mer.

mitt dygn är vänt. antar att det blir så när en jobbar sig igenom hela natten & sover när andra är vakna. sen när andra sover är en klarvaken, ser på yrrol & dricker mjölk. det blir så. det blir väldigt lätt så. som tur var blir det måndagskväll som bjuder på kaffe&kladdkaka & två klippor till vänner som ibland ger mig a hard time. men jag tror jag behöver det. jag behöver dem.

ändå går jag runt här med en ständig är-det-här-allt-känsla. den sätter sig i magen, lite vid sidan av & kliar irriterande. jag skyller på november fast jag tror det handlar om att jag inte är van vid känslan av att det är helt okej. mitt L & jag pratade om det en gång. att vi är likadana så. antingen är det living-the-dream eller nattsvart. det finns inget mellanting. men så kommer nu en mellanmjölksvardag iallafall bland novembers regntunga dagar & jag vet inte hur jag lever i det. i en är-det-så-här-det-är-att-vara-lycklig-det-är-inga-problem-stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0