i pity the fool that falls in love with you.

det har känts som jag blivit nitton år igen. då när jag bara ville cykla hem på haningeleden, dra ner persiennerna, äta glass direkt ur förpackningen & välja ut det bästa one tree hill avsnittet (det med mest peyton i.) glömma att en avskyr sig själv för en stund.
 
i lördags började han, av okänd anledning, prata om one tree hill & att brooke var den bästa i hela serien (peyton är alldeles för deppig) & jag tänkte att självklart tycker du så. jag hakar upp mig på dessa simple girls. det har lyckats sätta sig även fast jag är övertygad om att det inte finns några enkla människor. & fast jag inte vill bli vald så ringer det allt högre i huvudet, precis så som lisa skrev. those simple girls and the boys that choose them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0