Jag vill leva för dan & inte låta natten sluka mig något mer.

vi måste prata om det här. om det som gör dig tung. & det som gör att du inte kan vara nära någon i fem minuter. fast du vill. vi måste prata om framtid. om pengar, de som finns på ditt konto & de som inte finns. vi måste prata om det du inte får prata om längre & vi måste diskutera vart du är på väg. vi måste prata om varför du fortfarande ringer honom.

vi måste prata om varför du känner så. varför du gör så. varför du säger så. varför. du. ibland. inte. vågar. säga. som. det. är. vi måste prata om liv. vi måste prata om nästa lördag, om nyårsafton, om nästa år. vad händer efter sommaren? vad händer efter nu? vi måste prata om att du inte skriver längre stina, let's talk about that.



men jag har pratat om allt i hela mitt liv & jag vill inte prata mer. jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi gör. Vi börjar göra. Nu. <3

2012-11-03 @ 13:34:24
URL: http://Dancingday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0