Att förlåta sig själv - att det ska vara så jävla svårt.

"You're right, it is complicated, isn't it? I mean, you're in love with April, who used to be in love with Lucas, & then she fell in love with you, but you were in love with Summer, who was always really in love with Hampton, & now that you're in love with April she's in love with Kevin... & no one's in love with you."
 
 
jag ser på film. urtöntig kärleksfilm. fastnar vid det där komplicerade. jag har alltid undrat om vi gör det komplicerat eller om det faktiskt kan vara så att det är det? precis som människor frågat om mig. om jag säger mig vara svår för att det är enklare så eller om det faktiskt kan vara så att jag är det?
 
du kanske är konstig men det är ju jag också sa han. & kanske är det så. att vi är konstiga hela högen & komplicerade & svåra & att det enda en egentligen måste göra är att ge sig själv lite space. lite utrymme för misstag. & snedsteg.

Kommentarer
Postat av: Ralf

Mmm-mm-MM! (tattooen såklart)

2012-10-08 @ 21:45:18
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0