Don’t want to fight you, don’t want to feel you, don’t want to hurt you, don’t want to hold you anymore.

jag har varit så rastlös de senaste dagarna. det är jag & alla löv som mest snurrar runt över cykelvägarna. jag får ingen ro. inte ens till orden. eller sömnen. jag bara sjunger på irreplaceable & virrar vidare. dricker kaffe & jag verkar lyckas med att slumra till ändå för dagarna tycks gå.
 
jag pratar om att jag för första gången i livet kommer bra överens med hösten & E säger att det inte är konstigt. för det betyder att tiden går & det är det jag väntat på. egentligen tycker jag inte om det. jag vill njuta av varenda sketen sekund. jag vill utnyttja dem allesammans så jag inte glor in i någon bakspegeln sedan & ser allt det där jag missade. allt det där jag inte njöt av bara för att jag väntade på att tiden skulle gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0