Finns det en så finns det flera.

så jag har varit lite dum. sovit i en bil på en parkering i norrköping med jag borde aldrig tömt sista glaset igår-tankar, somnat bredvid någon jag inte borde & druckit lite för mycket vingelvatten. men när bakfyllan gick över & jag fick sova tillbaka några av de sömnlösa timmarna så ville jag inte slå på mig själv. en måste få vara lite dum ibland för det blir, om inte annat, förbaskat bra historier såhär dagarna efteråt. & det var inte bara dumheter för jag har skrattat, åh vad jag har skrattat.

så blev det måndag & oktoberkallt & jag får erkänna att mina barfota dagar nog är över. för den här gången men jag kommer nog vara dum nog att frysa lite, få vicka på tårna & göra j irriterad. men kanske att det är bra att ibland handla mot bättre vetande. för att en då kanske kommer underfund med att någon inte är så som hjärtat velat lura i en eller att en, faktiskt, klarar av mycket mer än vad en tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0