Min röst har brustit & drömmar med.

en dag (det var säkert en natt) i april fick jag för mig att jag skulle samla alla låtar jag någonsin använt här i en spellista. jag kom ingenstans tills några dagar i augusti när all vaken ledig tid gick åt till den. den räddade mig då & idag har mitt pannkakshjärta räddat mig i 4 år. det är 342 låtar senare. 940 inlägg senare.

den här listan är min födelsedagspresent. kanske som ett tack. jag ger från ett pannkakshjärta. från ett hjärta till ett annat. förhoppningsvis till fler än så. gå nu in, börja med att lyssna på den här & skänk en tanke till två människor som även de firar 1461 dagar tillsammans idag. det är ett x antal låtar senare, därmed.



från ett pannkakshjärta.


Kommentarer
Postat av: stina

Vad du kan träffa så rätt quinna!. <3

2012-10-10 @ 09:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0