Morning will come & i’ll do what’s right, just give me till then to give up this fight.

för några dagar sedan satt jag & trummade på datorn & fick inte ut någonting. ingenting alls. så jag lät det vara & jag tror det har märkts. sen sitter jag här en lördagsnatt med ett mjölkglas bredvid, en timma innan jobbstart & har så mycket att säga. så många frågor jag vill ställa. jag kommer aldrig att bli klar.

jag kommer från en förfest där alla vinglade förutom jag & ändå hade jag roligt. sådär magknipsroligt. sådär så jag glömde svara på världens finaste sms & nu vågar jag inte svara för jag är rädd att det kommer väcka honom. så jag väntar tills imorgon. 

& det är någonstans det jag fastnar för i varje natt. att allt får vänta tills imorgon. det är bara jag, en katt & några arbetstimmar. det är som min halvtimmas terapi bilkörning ifrån norrköping imorse kl. 5. melissa horn så det dunkar i bröstet & 120 kilometer i timmen. bara jag. där blir det så klart att jag känner tiden gå men ingen stress men jag lovar att jag lämnat dig tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0