nu vill jag lägga av.

jag vill verkligen inte bli bitter. vem sjutton vill det? men jobbnätter gör sånt med mig. för många jobbhelger på rad gör sånt med mig. par som skriver hjärtan i varandras loggar som för att visa att kolla-nu-alla-här-hur-mycket-vi-älskar-varandra gör sånt med mig. det kan inte finnas någon annan anledning än att bevisa för andra hur lycklig man är. människor som ljuger gör sånt med mig. att människor känner behovet av att bevisa hur lyckliga de är gör sånt med mig. att jag troligtvis också har det behovet gör sånt med mig. kliande armar gör sånt med mig.
 
jag vill verkligen inte vara bitter. jag vill bara verkligen att klockan ska bli 4 inatt & jag ska få krypa ner i min säng, sova några timmar för att sedan bli upphämtad av bra människor & fara iväg neråt i sverige i en fullproppad silvrig bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0