I will be alright - i'm moving on.

Det började med att jag&johan åkte på bilträff. Så som att vrida tillbaka tiden 4 år. Fast inte på det sättet att en vill tillbaka. För det var bättre nu. Jag är bättre nu. Att stå i ett vitt rökmoln, sicksacka mellan bilarna & någonstans ifrån dunkar det i en bilplåt där vi samtidigt säger klistra fast regplåten. Att sitta i en bil som trycker en in i sätet. Eller att få åka i den sköna gröna golfen. För hur mycket han än må skämmas & hur långt bort han än parkerar den så är den fin. På så många vis.

Jag tog bussen hem vid 1 inatt. Besvikelse missnöje dumma tankar fick stå kvar på hållplatsen medan jag & glädjen åkte hem tittade på ace ventura & skrattade så tyst vi kunde för att inte väcka en mor eller en far. & imorse vaknade jag trött & törstig. Men glad. Så packade jag en väska för imorgon ger vi oss av.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0