Men han tror nog redan att han nog förstår.

idag spelade jag have a little faith in me för min pappa. det var i den ständigt pågående diskussionen om vad en ska göra sedan & hur det egentligen ska gå till & varför & hur & när. jag tror många, inte bara min far, vill ha en förhandsvisning om hur det faktiskt kommer att gå. så de kan borsta bort sina frågetecken. jag har inte den förhandsvisningen för sådana bjuder inte livet på. det är knappt en får en sneak peak. det enda jag vet just nu är att det kommer ordna sig. på något vis. & att det kommer vara jag som ordnar det. så mycket faith in me har jag. 

Kommentarer
Postat av: Ralf

Det här behövde jag verkligen läsa. Mitt i prick. Tänk att man kan ha så lika frågor som rör sig i huvudet precis just nu, fast man är på helt olika ställen i livet. Tack, min finingstining.

2013-04-15 @ 16:42:50
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0