det spelar ingen roll vad som sker, om vi står kvar här när himlen faller ner, om vi sakta börjar tyna bort för jag skulle aldrig nånsin byta dig mot nån.

jag&mittL har startat någonting nytt. det var där när det hade blivit för mycket. för mycket av det dåliga. då kom vi överens om att när man tyckt en gjort någonting bra. eller sagt någonting bra. när en varit bra. då skulle en säga det. & istället för att som vän bara nicka & hålla med (för det gör en ju!) nästan överdrivet utropa JA verkligen ja JA!
 
för det är en insikt i att den kärlek jag känner för mina hjärtan, det känner de inte alltid för sig själva. den storhet jag ser, ser inte alltid dem. & för dem skulle jag göra det tusengångerom medans åt mig själv skulle jag knappt ibland ta ett endaste kliv. så då när en säger jag förtjänar det så ropar någon JA det gör du sannerligen! När en springer på någon som spottade på ens hjärta & en ändå kände sig söt. som att det var hans förlust. då utropar någon åhja JA det är du! JA ja det var det verkligen!
 
ibland tappar en bort sig själv & måste bli påmind om att en är bra.
för JA ja ja ja det är du sannerligen!

Kommentarer
Postat av: fridolin

JA verkligen!! Åh stina du är bättre än bra

känns som något jag vill försöka anamma här hos mig med!

2013-05-01 @ 19:24:21
URL: http://farfaraway.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0