if you want to be alone here with me you must understand my weakness, it's the way that he left me & and he left me & bereft me of my love without a warning, without mourning almost yawning.

jag är i att inga låtar passar in. på mina annars så heliga turer hem, genom en nedsläckt stad, byter jag bara vidare. trycker på nästa knappen. en hel lista med 131 låtar där alla känns som en tröja man tyckte passade hemma men väl ute ur lägenheten bara är obekväm. & ful. jag är en människa som konstant måste definiera mig. definiera det jag känner. & när jag från tid till tid hamnar i att jag inte kan det då passar ingenting. då blir det som skavande jeans, omatchande skor & en dålig hårdag. alltihop på en & samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0