take it easy baby it ain't over yet.

för några dagar sedan cyklade jag hem vid halv 12 på natten med 2 öl i magen & tänkte på en dröm som en vän hade om en annan vän där hon i drömmen uttryckt man måste ju prova. & sedan satt hon på min kökssoffan en februaridag & sa precis dem orden. vi liksom upprepade dem på ett speciellt vis. nickade & drack vårat té. hon har alltid varit duktig på det, min vän. på att prova. för man måste ju prova. ibland undrar jag om det ens var i en dröm hon sa det eller om det var verklighet.

kanske undrar ni var någonstans jag tagit vägen men det vet jag knappt själv. jag kanske försöker ordna upp min vardag utan att drunkna i klädhögarna där allt går i svart. jag kanske har börjat promenera. jag kanske fortfarande leker där ute bland de stora flickorna & pojkarna. jag kanske inte har gått hem. än. jag kanske prövar, för jag måste ju prova. man måste ju det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0