Lek, lek lördagsbarn tills allting här är stängt, du ska också lämna allt sen väntar tomheten.

det fungerar såhär. jag tror ni vet. instagram fylls av bilder på människor med vingeldrycker i sig. facebooktaggarna på krogarna inne i stan avlöser varandra. emellan dem någonting om melodifestivalen. eller myskvällar med mysiga chips-smulor i myssoffan & mys med favoritmysmänniskan. eller favoritmysmänniskorna. jag kan det här nu. jag tror ni kan det med. jag sitter själv i min säng medan föräldrarna sover. egentligen inte speciellt bitter, förutom på det där med mysigheten eftersom allt ska vara så himla mys nuförtiden & jag ser det mest som bajsnödigt. & ett otroligt fult ord som jag nu fulat ner mitt pannkakshjärta med. 

det känns som jag börjar bli så van. vid det här. som att jag sträckt ut handen & bara i got this. & jag har det ju under kontroll. om några få månader kommer jag inte ha det längre. jag slår väl egentligen undan benen på mig själv. & gillar det.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0