Men jag stod ändå på krogen & bedöva min lever.

egentligen är jag lite för sliten för att sitta här. sedan i fredags har det gått ungefär i ett. startar natten på snabbtmatshuset, sover, vaknar, duschar, intar snabbtmatshuset igen & pulsar sedan genom snön för att dricka vingelvatten med favoritgrabbarna & sedan hamna i Platåkön men känna det att too many dicks on the dancefloor gör ingen glad. vinglar hem & vaknar bakfull, tvingar sig på bussen hem, illamående, & vänder om på en halvtimma för att fara till snabbmatshuset igen. men nu är jag klar, tills vidare & februari känns fortfarande bra i magen. precis som alltid lever den här månaden ändå i någon slags anda av - nu ligger allting framför en. & jag tackar inte nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0