Men jag vet att det kommer lösa sig nu, det är jag & mitt gäng, det är jag & mitt crew.

det gör du bra. vi står på balkongen kl. 5 natten till söndag. vi har vinglat runt på kroggatan & han har envisats med att prata med varenda person, som han alltid envisas med att göra, för sådan är han. i våra magar finns blandningen av söta drinkar, öl, tequila, kebab & vatten. människor har anförtrott sig till mig den här natten, han säger att det är för att jag är snäll. kan sådant synas på en? någon sa att jag var fin. Sedan står vi där på balkongen. senaste timman har vi spenderat tacksamma över att vi har varandra & jag säger det att jag är så rädd för att missbruka mina relationer. jag vill sköta dem bra. jag vill ha dem kvar. då säger han men det tycker jag att du gör stina. det gör du bra.

& det är liksom tamejtusan mera värt än alla du är fin i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0