'Cause we know we ain't ever gonna happen, we know it’s too late.

har den här historian inte berättats förut? det är den där du vinner tävlingen som inte är en tävling men som är det ändå & jag blir så liten. lyssnar på gissa-tre-gånger-vem & kan inte somna för tankarna på dig har returpack fixat så de återvinns. har vi inte hört det här förut? jag känner i maggropen att du träffat någon. någon som är lätt, som är valfri radiolåt, som vill stanna hemma på lördagskvällen, som inte längtar härifrån, som släpper in. är inte det här den där historien någon glömt att den redan berättats & berättar den igen? jomen det är den när jag får skäll av mina vänner för att jag fortfarande bryr mig. den när jag går hem om nätterna & hittar boken jag tänkte ge dig liggandes längst in i garderoben. det här är den. den har vi redan hört - kan vi inte ta en ny?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0