Jag vet vad du svarar mig, vet vad jag får tillbaks, jag vet hur du känner, jag känner likadant.

hur lång tid tar det? det har iallafall slutats prata om veckor nu. snackas det månader? diskuteras det år? vad är det då för mening? jag menar. ok. vi börjar om. hur lång tid tar den? alltså insikten. är den bara försenad? hur vet en det? finns det tidtabeller jag kan få kika i? för jag väntar här & det börjar bli kallt & jag vill inte få urinvägsinfektion i onödan. jag har hört det gör ont. väntar jag på någonting som aldrig kommer komma hit? hej. det är jag igen. jo jag tänkte bara på, det kanske låter fel men, om en saknar i flera år varför är en bara inte med personen då? om det nu kanske går. om personen vill ha en. vilket de oftast inte vill jag vet men om de, mot all förmodan i hela världen, vill det, varför då skrota runt här själv & sakna? ja hallå ja jag ska sluta nu. förlåt men jag bara undrade när vet en om en saknar per automatik eller om det kan faktiskt kanske vara så att en saknar bara för att det är så att en möjligtvis kan ha gjort fel? har jag gjort fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0