Jag vill göra fel & erkänna det.

& så liksom känns det så att varför ska jag blixtra hela tiden? för att sedan bli pissad på för att stämningen blir obekväm. för att jag har min pappas temperament. för att jag går från 0 till 100. för att sedan bli knackad på på axeln efter några dagar & höra det att "jag tänkte säga någonting men jag orkade inte just då." nej jag har också inte orkat. i hela mitt liv har jag inte orkat säga någonting. fast sen kom jag på det att det inte handlade om det. jag var bara för feg för att inte säga någonting. jag var bara för feg för att inte säga någonting. jag vara bara för feg för att inte säga någonting. säg det. för det var du också. du var bara för feg för att inte säga någonting.     

Kommentarer
Postat av: Ralf

Word.

2013-01-16 @ 16:30:55
URL: http://ozzilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0