Om du gör det du ska, ska allting nog bli bra till slut.

Jag tänker säga det. Det känns så bra i magen att januari är över på fredag. Att det bara återstår en liten dag av den här månaden. Den här skitmånaden. Allting blir vad en gör det till & jag har inte gjort någonting bra av januari. Även om det finns guldklimpar. Det finns det jämt men det blir lätt såhär mellan mig & januari. Vi drar aldrig jämt. Kanske är det dock bra att jag tjurat lite nu. Beklagat mig över isvindar & fula skor & strumpor & skrapandet av bilrutor. För då vet jag sedan, när jag slipper allt det där, att tamejtusan vad bra jag har det nu.

Det blir som sagt vad en gör det till så vi försöker göra februari lite bättre. Ska bara hardworka först & oja mig över framtid samtidigt som jag lever de sista dagarna som 21-åring. Men det, det är liksom en helt annan historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0